Lördag 13/11

Tjobaloo!
Oh my god vilken dålig bloggare jag är!! haha. Äh, jag är väl ingen bloggare egentligen. Bara kul att skriva lite ibland ju :) Var ska man börja egentligen? Undra om det ens är någon som är intresserad av det jag skriver :P

Jag är nyss hemkommen från Egypten, eller nyss och nyss. Kom hem i torsdags, det var en väldigt härlig vecka med min fina vän Sara. Araber är ett väldigt trevligt folk :) För er som inte visste det! Kul att försöka lära dem svenska också! haha. Det gav massor med skratt :) försök få en arab som inte kan svenska att säga sju. väldigt kul. det är ett svårt ord tror jag ;) haha.

Känns som jag har blivit(?) en slappis på sista tiden, föredrar att bara vara hemma hos mamma eller pappa och chilla på helgerna. eller med mina fina vänner såklart :) Men vet inte om det beror på att det inte har varit så mycket fest på sista tiden. det ska vi fan ändra på för fan vad kul det är att festa ;) Nästa helg tänkte jag styra upp lite fest hemma hos mig faktiskt :) fast det är det ingen som vet än! ;)

Denna helgen har varit riktigt nice hittils. Igår var det mys hemma hos mig med idol och pizza. Pau och tobbe är nere i skåne denna helgen så dem och sara var hemma hos mig. Imorse åt jag frukost med martina, sen lunch hos pappa och nu ikväll är jag hos mamma och vi åt tacos förut. :) nice. Skönt att slippa äta ett enda mål ensam ;) Imorgon blir det mys med världens goaste gosse. sen tvätt på kvällen. Hoppas på att träffa Matilda också en sväng, var längesen nu :) Riktigt bra helg om jag får säga min mening :)

Nej nu ska jag joina familjen i soffan. Lovar att det inte ska dröja nästan ett år till nästa uppdatering denna gången ;)

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0