Lördag

Tänkte att jag skulle försöka ge bloggningen en chans till :P Har ju gått sådär med det på den sista tiden. haha.
Men känns inte dirket som att jag har något intressant att skriva om och därför inte intressant för er att läsa heller. Men jag ger det ett försök :)

 Lördag idag och det är sjukt skönt! Varit en ganska tuff vecka på jobbet, vi har en inskolning och han bara gråter och gråter! Men igår var han faktiskt ganska lugn på eftermiddagen och det var SÅ SKÖNT! Han är ju ett rikitgt charmtroll när han är glad och usar som bara den :) Annars funkar allt jätte bra på jobbet och tiden bara springer iväg. Denna veckan har gått himla snabbt. Helt sjukt att det nästan var två veckor sen vi kom hem från Gran Canaria :P

Idag blir det slappt, får se om jag pallar städa och sen ikväll ska jag till Hörby och fira Sofie som fyller år imorgon :)

Lägger upp några bilder från Gran canaria tänkte jag :)



 

Så, får bli fler en anna dag nu tänkte jag sova en stund. Ha en fin lördag!

Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0