Sanna vänner.

Hej!
Sitter eller ligger i min säng och lyssnar på Carolas sanna vänner. Tycker om den låten, eller mest texten. Den stämmer så bra :) Jaha, vad har då hänt idag? inte alls mycket, jag har slappat, varit ledig från skolan idag, men var där en sväng för att köpa biljetter till utsparken :D hihi. Nu är det inte lång tid kvar. På tal om sanna vänner så väntar jag på att Pau ska komma till Höör sen ska vi gå en lång runda :) Imorgon blir dagen lite mer busy, jag ska på arbetsintervju innan skolan sen har jag en lektion(!) sen ska jag till tandläkare och till sist har jag en del skoluppgifter som jag måste göra. Det är inte mycket kvar nu men ändå en del sista grejer som måste göras.

I helgen tog jag det massa lugnt, det var väldigt skönt och välbehövligt. Spenderade fredagen med Pauline och hennes småsystrar och lördagen mös jag med pappa. Vi såg eurovision bla. :) Gillade inte vinnarelåten så mycket innan men den börjar sakta men säkert att fastna :) hihi. Igår var jag en sväng med Familjen Nissen-Lack i.. Hmm. Vad hette det? Bjäveröd? :P Det var iaf jätte fint och vi gick en runda där och kollade på alla yngel. Tycker så mycket om er! :) För er som inte vet så är det familjen vars barn jag passar, Hugo och Wilmer :) "Mina" söta pojkar :) hihi.

Nej, nu måste jag skynda mig till bibloteket innan dem stänger , ska skriva ut CV till imorgon :)

PUUUSS!

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Och vi tycker om dig! =)

SÅÅÅ mycket.

Kram på dig Jennypenny!

2009-05-19 @ 18:21:58
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0