Så mycket att göra men så lite tid.

Folk säger att jag inte ska klaga utan att ta vara på den sista tiden jag har i gymnasiet.

Men hur i hela friden ska jag hinna ta vara på den tiden när jag under tre dagar har: fördjupningsarbete i psykologi, arbete i arbetsmiljö, prov i kommunikation, inlämningsuppgift i religion, analys på en bok, redovisa om en artikel... Och detta är bara under tisdag, tordag och fredag. Förpå onsdag ska vi ha gemensamhetsdag. Känns inte riktigt som man har tid att ha roligt just nu. Mitt i allt. Hur ska man hinna? Det är nog inte så lönt att fundera på det utan det är bara att sätta i gång! BLÄ.

Men nej nu ska jag inte klaga mer, tiden går jukt fort och man ska bara försöka överleva alla prov och inämningar sen tar jag studenten! Fortfarande ofattbart att jag tar studenten om mindre än en månad :D Gud, vad jag längtar :D

Jag och Pauline har haft världens bästa helg :) Fest hela helgen :P haha. Man var inte lite sliten och bakis igår :P haha. Det är smällar man får ta. Aja som sagt har jag en sjuk vecka framför mig och hoppas bara på att jag överlever!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja, jag ser att ni har kvar rätt mycket men då går snabbt! Tack så mycket, DE BEHÖVS! har aldrig haft sån ångest inför något som gesället. Hoppas de går vägen :)

2009-05-11 @ 16:50:45
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: Sarasnaran

Hugabuga! Jag är inte avis på din sits just nu.

Men du klarar det, för du är bäst. =)

2009-05-11 @ 19:52:57
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0