Tisdag

En bra dag idag. Förutom att jag inte får tummen ur och jobbar med projektet. fattar inte vad det är med mig och det jävla projektet. Men nog om det, detta inlägget skulle inte handla om det :) Utan det ska handla om min älskade klass! Fy vad jag tycker om er (nästan allihopa ;)) Vi har så roligt tillsammans. Värsta flumlektionen på svenskan idag. Det var kul :) Hände en massa roliga saker men det är så internet att det säkert bara blir tråkigt för er att läsa om :P Men en rolig sak var att Adam klarade sin uppskrivning idag :D Grattis Gubben ;) haha! Visste att han skulle klara det, men oj vad nervös han var innan han åkte ;) hehe. Ikväll har jag bestämt att jag inte ska plugga. Jag ska bara ta det lugnt, ska ta ett bad snart och sen ska jag krypa ner i sängen med rocky road och titta på en film :) Eller vänner ;) haha. KAn inte få nog helt enkelt :P

Puss Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0