HAT!

Måste bara skriva ett litet hatinlägg, det är ingenting allvarligt så ni behöver inte bli oroliga ;)

MEN FYFAN VAD JAG HATAR MYGGOR! Bläää. Vad ska de egentligen vara bra för? Finns det något som dem är bra för? Jag har ingen aning men jag kan iaf inte komma på något. Jag vet inte hur många myggbet jag har just nu på min stackars kropp men jag vet att det är iaf minst tio. MINST! och det kliar så jag vet inte var jag ska ta vägen. haha. Usch vilket I-lands problem, här sitter jag och klagar på myggor när det finns männsikor som har det så mycket värre i livet. men jag ska iaf vara glad för att det inte är värre än att jag har lite myggor här och var på kroppen ;)

PUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0