090705

Usch vilken usel bloggare jag är :P FÖRLÅT! hihih. JAg vet bara inte vad jag ska skriva :P Inte så mkt som händer för tillfället, jag jobbar en massa nu. Känns väldigt bra att tjäna en massa pengar :D Men självklart är det ganska kämpigt att gå upp om mornarna och sen att jobba när solen skiner och alla ens kompisar är iväg och badar, men hey de får inte värsta feta lönen om nån månad ;)

Imorgon går jag inte på min fjärde vecka (låter som jag är gravid men det är jag inte, haha :P nej, fjärde jobbevecka såklart.) och sen har jag bara sex veckor kvar. Det ska nog gå fint :) Jobbar dock tre helger i rad nu och det svider lite men vafan, man får tänka på pengarna ;)

Nej nu ska jag fortsätta att slappa, är så enormt sliten plötsligt. Får ta vara på min lediga dag :D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0