Nu får det vara nog!

Hej!
Igår var jag och mina tjejer på jägers. Vi hade skit roligt, både på förfesten, i taxin och på jägers :D Trots en del intriger. Men en sak som var mindre roligt var att jag mådde inte så bra. Det är den där jävla alkoholen. Jag tål inte den. Dem sista gångerna vi hat festat så har detvarit likadant. Jag mår inte bra av det. Och jag vet att jag har roligare utan. Så nu har jag bestämt mig för att sluta dricka alkohol på ett tag. På obestämd tid så får vi se hur det blir :) Men jag kommer fortsätta att festa och ha kul med mina vänner för det har jag utan alkohol också. Ännu roligare eftersom jag bara mår dåligt av det. Det är väldigt tråkigt att man måste sitta ner den sita timmen för att man är så trött och illamående. så det får bli fanta i fortsättningen, ja tack! :D Idag har det arit slapp på hög nivå. Är riktigt trött och sliten. Vill inte tänka på vad som väntar denna veckan.. Aja, det är bara att kämpa. Bara fyra månader kvar ju!

nej nu ska jag chilla vidare.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Du verkar vara den perfekte gästen att bjuda för lite Fanta är billigt och så blir det mer till mig.

2009-02-09 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0