Im in love!

.. Jag är kär! och nej jag är inte kär i en kille, för jag bojkottar dem för tillfället. jag är kär i HV71 :D Ishockeylaget alltså ;) Fy fan vad vi hade kul i lördags! Man bev så lycklig när man stod i klacken och sjöng! Det var som att alla bekymmer var som bort blåsta! Vilken känsla. Allting var underbart, bussresan, matchen. Men bussresan hem hade vi kunna sudda ut ;) haha. Men gud så roligt vi hade. Underbara människor också. Speciellt Ooooskaar ;) hah, eller hur Pau? :P En del dryga människor fanns där också dock. Speciellt andreas som trodde att han var något! Haha. Tack så mycket för helgen Pauline, Dolle, Ante och Thimmie :) Haha, en av de roligaste sakerna (det finns måååånga) var när vi stannade vid vägen på väg upp till jönköping för ante behövde bajsa! :D Och sen: Servetterna tog slut! hahah! Nej det var en oerhört rolig helg :) Gör gärna om det igen! Håve är bäst kisom :D

Puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Bojkotta pojkar??????

Jag vet två godingar som du inte kan motstå.HAHAHA

2009-02-05 @ 21:13:23
Postat av: Jenny

nej, dem bpojkarna lämnar alfrig mitt hjärta ;)

2009-02-07 @ 00:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0