Håll mig hårt eller släpp mig helt.

Det händer mycket hela tiden, är sjukt stressad över allt som har med skolan att göra. Måste ta mig i kragen. Men jag orkar inte mer. Jag vet att jag inte får säga så men det är så det är. Men skitsamma, jag fixar det.. jag klarar ju allt. haha. Nej men jag försöker, och oftast så fixar jag det. Jag behöver bara ha lite tro på mig själv. Har iaf kommit igång med projektarbetet nu. haha. Grattis till mig liksom, mindre än två månader kvar men ändå. Jag klarar det ;) Jag måste ju. Finns liksom inga alternativ. Har lov nu. Försöker vila en massa så att jag orkar de sista månaderna. Än så länge går det bra med vilandet. Känns verkligen att jag behöver det. Helgen var roligast på länge, iaf lördagen. Ohoj vad jag och Pauline hade roligt. Dansade konstant ända tills dem stängde. Och vetni? Jag var HELT nykter :D Och ändå var det den roligaste kvällen på länge, och jag har aldrig påstått att jag inte har kul utan att dricka, men såå kul? :D Det var kanon :)

Ihh, den 28:e bär det av till Jönköping igen! Heja Håve!! :D

Nej, orkar inte mer, Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej igen. Det var härligt att se dig idag. Nästa gång får vi träffas under lit lugnare former. De där pojkarna är det fart i, inget stilla sittande där inte. Du kommer att klara din skola fint. Förstår att det är pest nu men snart mycket snart är du fri som en fågel. Kram

2009-02-18 @ 18:35:46
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-02-21 @ 12:27:22
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0