Ljusare tider

Jepp, nu börjar det gå mot ljusare tider och allt börjar kännas mycket lättare. Dock är jag så sjukt trött. Känner mig helt slut. Jag är liksom färdig med detta kapitlet i mitt liv nu, så känns det iaf. Men det är lite mer än en månad kvar nu och jag ska kämpa! Kommer klara detta, och jag ser så mycket fram emot min student. Kommer bli den bästa dagen i mitt liv. Fast just nu vill jag bara sova. I helgen blir det VILA!! Som fan. hehe, ska vara med bästaste med :) Men vi kan vila tillsammans. hihi. Förre helgen när vi var så sov vi typ i en timme :P När hennes mamma kom hem så sa hon: Jaha så det är det här ni gör när ni är? SOVER? haha :P Vi gör ALLT tillsammans :D haha, okej inte riktigt :P Men typ ;)

PUUUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0