Bloggtorka!

Oj, jag har inte haft tid att skriva här på ett par dagar. Kommer ni ihåg hur jag klagade på hur tråkigt jag hade det när jag var sjuk? Ja, sen blev jag frisk och hujedamig vad det blev grejer att göra. Ända fram tills idag. OCh nu är man helt slut så man orkar inte plugga fast att jag borde göra det mer än något annat. Hmm, vad har jag haft för mig då? Jo i onsdags så var det praktik som gällde, lång dag. Skulle hålla i en aktivitet då min lärare från skolan skulle komma för att titta hur jag skötte mig. Men det gick jättebra :) Efter praktiken var det till att stressa in till Eslöv, Cizzi skulle öva någon konstig rulning på mitt hår :P Så där var man till klockan var sex, sen gick jag upp till Paulines prov och lämnade min dator (vilket är anledningen till bloggtorkan) det var nämligen så att jag hade fått virus på datorn :S men det är fixat nu :D Sen gick jag till stationen och där var det en massa problem med tågen. det var nån ledning som hade trillat ner mellan lund och malmö. Tåget blev en halvtimme försenat. Jag skyndade mig hem slängde i mig mat och sen tog jag bussen ut till Luddan där Sara byggde på mina naglar :) Det tog tre timmar men det var det värt :) Så alltså var jag hemma elva efter denna dagen, och stupade direkt i säng. Torsdagen lite mer stillsam, först praktik och sen mys med älsklings Pau i form av träning och sen cola och godis :D det är vi det :) I fredags var det mys hemma hos Cizzi tillsammans med Liv, cizzi och Maria. Så mycket vi hade att prata om! Det var mys :) Igår var jag först i Malmö på kalas hos farmor nästan hela dagen. Det var jätte mysigt. Efter det så kom Adam en sväng hem till mig , det var kul. Vi har aldrig umgåtts utanför skolan tidigare. Så det var en upplevelse :P haha. När han hade gått såg jag och pappa en film tillsammans. Sov ut idag, pluggat (inte särskilt mycket) och sen fick jag träffat Wilmer och Hugo en sväng och det var mysigt!! Och nu sitter jag här istället för at plugga :P
Nä nu får jag skärpa mig!

Puss Jenny


None    None


Första bilden är en gammal bild på mig och Pau och den andra är på mig, cizzi, lvi och maria :)

Kommentarer
Postat av: Bea

härliga biler ;D

ha en bra måndag, några speciella planer för veckan? KRAM

2008-10-20 @ 03:42:47
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Sarasnaran

Sötis. =)

2008-10-21 @ 13:54:59
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0