Änglar och tatueringen

Usch, känns som jag börjar bli sjuk.. IGEN! Hopplöst. Det är så fort jag praktiserar några veckor. Jaja, ska inte klaga. Ikväll blir det tråning och mys med Pauline. Fy vad jag saknar Cizzi nu. Har så mycket jag vill prata med henne om. inget speciellt egentligen utan mer bara prata om allt möjligt.. Men jag unnar henne denna resan så mkt. Hon är så värd den.

Helgen då? Nja, inte så mycket palanerat förutom den efterlängtade haloween festen imorn, det ska bli massa kul! :D
jag ska klä ut mig till ängel!  :) Får lägga upp lite bilder sen :) Nu skulle man ju haft sitt blonda hår ;) hihi. Innan festen ska jag bygga min naglar hos Sara! det ska bli jätte kul :) Dels för naglarna men också för att träffa henne och hennes pojkar :)

Nej nu ska jag ge mig ut i regnet!
Bjuder på en bild av min nya tatuering :D

Puss


Kommentarer
Postat av: mig

jasså. änglar och tatueringar de låter ju ganska exakt som jag ju.. =)

2009-01-06 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0