Aj aj aj..

Hej!
Denna dagen blev inte alls som planerad. När jag vaknade hade jag så himla mcket mensvärk i både ryggen och i magen så jag kunde verkligen inte gå till praktiken. Istället kröp jag ner i sängen igen, sov till elva. Sen tog jag tåget in till Eslöv och fixade en grej och sen vidare mot Malmö. Dit Pauline följde med :) Först gick vi till pappas jobb, där fick vi hamburgaretallrik. Mums. Sen åkte vi till värnhem och handlade till farmor och sen vidare till farmor en stund. Har precis kommit hem och ska nu bara ta det lugtn så att jag orkar gå till praktiken imorn. I kväll är det Greys!! :D:D

Jag känner att det här är en sån dag som jag bara saknar alla.
Jag saknar farfar så jag skulle kunna gråta.
Jag saknar Cizzi (fast att jag träffade henne i fredags)
Jag saknar A.. Var så många månader sen nu..
Jag saknar Mamma..
Jag saknar Kristin..

Mm, jobbigt är det.. Vill bara kunna krama allihopa nu på en gång!

Puss




Jag, farfar och Johanna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

En boomerang :) mörkblå

2008-10-22 @ 20:47:07
Postat av: johanna tha man ;)

usch vad jag saknar farfar och kristin och att

ha en mamma! saknar det så jävla mkt,

inte för att jag ens riktigt vet hur det

är men ändå..

<3

2008-10-31 @ 15:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0