Update on my life ;D

Yes people :D
Jag trivs faktiskt riktigt bra på praktiken nu. Känns mycket bättre än vad det gjorde innan lovet. Känns som att dem trivs med mig också och det är ju skönt. Mys hrlg på g och jag ser fram emot den väldigt mycket. På fredag ska jag och Pau köra till Eslöv och mysa med Nova och Salle. Ska bli jätte mysigt. Sen på lördag ska jag ha tjejmiddag :D Massa god amt och god dricka. Niceprice :D Det är skola imorgon första gången på två veckor och det ska faktiskt bli riktigt skönt. jag saknar ju faktiskt mina tjejer! och sen börjar jag halv ett och då kan man faktiskt överleva att gå i skolan två timmar :D Ohh, vad jag längtar till helgen! Spenderas med mina favorit tjejer. Bara synd att Liv inte kan komma. Men det kommer fler gånger ju :) På tal om Liv så är hon bäst...

FÖR HON KLARADE SIN UPPKÖRNING IDAG SÅ NU HAR HON KÖRKORT! GRATTIS GUMMAN, ÄR SÅ SJUKT STOLT ÖVER DIG!!!!!! <3

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Liv

WIIIIE! tack jenny:) förrästen, jag vet inte om dt var meningen lr ej, men fyndig rubrik: my life... :D pusss!!

2008-02-28 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0