Tjeeena!

Nu är jag lite mindre deppad än vad jag var sist jag skrev här :D Igår var det en sån himla rooolig dag.
Tog tåget till eslöv klockan två, mötte upp Liv, gick och åt på subway och sen gick vi till Cizzi salong. Hon klippte mig, riktigt fint blev det och jag är jätte nöjd :D ska lägga upp en bild sen :) Under tiden jag blev klippt dök Maria upp. Och då var vi alla samlade igen, äntligen! Fy vad jag har saknat att ha den tjejen på våra tjejkvällar, det är liksom inte detsamma utan henne, visst vi har kul endå, men vi är liksom fyra, det är så det ska va!! :D Sen var det Marias tur att bli klippt, hon blev riktigt snygg hon också ;D Sen tog vi alla fyra (fyra fyra fyra :D:D:D:D) tåget till Lund. Så kul vi hade, kände hur glad jag blev av att det äntligen kändes som förut. Vi gick och åt på kina resturang, vi ar nog inte de bästa kunderna för efter vi hade ätit så satte vi oss och spelade kort!! På en resturang! haha :p Helt sjuka är vi. Iaf så satt vi där i två timmar, det var riktigt god mat. Liv har en massa bilder, lägger upp några så fort hon har skickat dem till mig :) Efter detta gick vi och handlade en massa godis och sen gick vi och såg P.S I love ypu på bio och jag säger bara FAN VAD BRA DEN VAR! Och fan vad vi grät , eler mest Cizzi och Liv men guuud vilken bra film! Sen tog vi bussen ut till livs mormors hus vid tolv och sen låg jag och Maria och snackade till typ två, eller nåt! Denna dagen var väl behövd, jag som var så deppig i tisdags! Tack mina älskade tjejer! Jag älskar er!

image26

LOOOOOVEEEEEEE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0