Heeeellooo :D

Får väl ta och uppdatera här lite :)

Får se här nu, i onsdags var jag och syster i malmö och grattade kusin som fyllde år. Redan på praktiken samma dag kände jag mig lite hängig och varm men tänkte att jag kan ju inte vara sjuk igen så ignorerade känslan. Väl hemma hos kussen så var jag så sjukt varm och hänig att jag trodde jag hade massa feber. Bara att le och låtsa som ingenting i och med att mina sjuka farföräldrar skulle komma och de behöver inga bakterier och helst inte veta om att det finns några i närheten heller :P Vi tog tåget hem vid åtta och vid det här laget var jag säker på att jag nästan hade 40 graders feber, extremt jobbigt att åka tåg iaf. Väl hemma var det till att vila.

Vaknade på torsdagen, något bättre men något mer förkyld! Herregud vad förkyld jag var. Helt sjukt så förkyld jag var. Men hade nog inte så värst mycket feber mer. Ringde och sjukade mig. Sov, sov och sov hela dagen.

Fredagen var inte mycket bättre, men var verkligen tvungen att asa mig iväg till apoteket och köpa nässpray då jag inte kunde anadas nåt vidare. Hem och sova några timmar men sedan stack jag iväg och jabbade, vet att jag inte bör jobba när jag är så förkyld men jag behöver verkligen pengarna. Det gick faktiskt bra att jobba iaf, lite jobbigt att ögonen rann men det gick ändå :) Det första Robin frågade när han såg mig var om jag var bakfull. haha, så typiskt han :P Sen körde Robin mig till Marielle, där Sara och Pau var. Vi färgade mitt hår och sedan smygstartade vi att fira Mels 19 års dag. Massa mys i deras källare med bra musik god dricka och flipper spel :) Sen körde (Pau körde :P) jag och pau hem till mig, tog en natt macka och sedan la vi oss och sov :)

Vaknade något täppt redan vid halv tio. Smög ut till pappa så att Pau skulle få sova lite till. Sen stack jag och Pau och solade och sen stack vid med pappa till city gross och storhandlade. En allmänt mysig dag. vid halv sju började vi göra oss i ordning och vid halv åtta kom Bo och hämtade oss och vi åkte till Mels 19 års fest. Kul :)


Söndagen var värsta slappe dagen i och med att jag frtf var en aning sjuk. Låg i min säng bokstavligt talat hela dan med min laptop :)

Igår var det en trögstart på lovet, inte mycket alls att göra så vid tre åkte jag till mamma , det var mys :) Jag och Jessika spelade kort och lagade korvstroganoff :) Tänkte också att det underlättade att sova där eftersom jag skulle jobba idag, så kunde jag ju gå till orup, uh så smart jag är. Bara det att när jag började trava ut i skogen tjugo i tolv imorse så trodde jag att jag var säker på vägen och att jag skulle vara där helt tidigt. ack så fel jag hade. Jag hittade fan inte dit!! Gud så dåligt lokalsinne jag har, har gått dit tsm med mamma hundra gånger och jag har tom gått dit själv en gång! Det är ju pinsamt. Efter en stunds yrande ringde jag Lillemor och hon sa att Stefan kunde komma och hämta mig. Min räddare i nöden, haha ;) Såjag gick tillbaka till mamma och då kom stefan så jag kunde jobba iaf :D haha, vad hade jag gjort utan Lillemor och Stean? ;) haha.

Nu har jag inte alls kul, ingenting att göra och inga vänner som har tid med mig :( Får väl gå ner och köpa lite tröstgodis och hyra en film, eller nåt. Nu har jag iaf uppdaterat här lite! Hörs snart!

Ha det fiiiint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0