Alltid andra handsval?

Åh, jag kan verkligen inte sova. Kan inte påstå att jag har försökt direkt men kan inte heller påstå att jag vill försöka. Denna kvällern har bara varit ett stort enda SUCK. Och jag känner för att sitta här och deppa och gnälla lite. Idag har det känts som att jag inte har några vänner, kan låta överdrivet men det är sant. jag vet att jag har flera vänner men idag har det inte känts så. Jag undrar om mina vänner tar mig förgivet. och isåfall varför? För att jag är alldeles för snäll och förstående som mamma och pappa säger, eller för att jag är bra att ha men det finns bättre? jag vet att jag överdriver nu men detta är min blogg och jag har rätt att skriva vad jag tänker. Tänk om jag hade kunnat få ha en pojkvän, en som satte mig före alla andra och gjorde andra till andrahandsval. Någon som bara älskade mig och som brydde sig om mig. suck igen, känns ganska avlägset. Får väl försöka sluta deppa nu. Tänk så många som har det ännu värre än jag...........

SUCK och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Bli mindre kräsen och ge någon en chans. Allt behöver inte vara så jäkla perfekt.Han med stort H är kanske runt hörnet men du får vara lite öppen för en flirt. Nu är det nog predikat, JA.

2008-02-20 @ 09:08:47
Postat av: Pau

Fuck off Jenny! detta skitet kan du ta bort;P Det stämmer inte alls!! alla har vi våra tråkiga dagar, JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!!!!!!

2008-02-21 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0