åh, vad kallt det är, här inne!

Har suttit hela eftermiddagen och myst under täcket i min säng och titat på teve. Jag fryser nåt så otroligt. Helt sjukt vad kallt här är idag.. Försöker få tag i Cizzi för jag måste få mitt hår färgat, står inte ut med utväxten längre :P Men hon slutar inte praktiken förrän sex så det är väl därför hon inte svarar :) Det var ganska lugnt på dagiset idag, väldigt många barn är sjuka just nu.Men jag tror att alla skulle komma imorogn, det lär bli full rulle ;)

Har haft många funderingar den sista tiden på vad jag vill göra efter gymnasiet, visst vill jag jobba på dagis ett tag, det tycker jag är jätte roligt men vill jag verkligen göra det i hela mitt liv sen? det är det jag funderar över och om jag ska gå på högskola i tre och ett halvt år vill jag vara helt säker på att jag verkligen vill göra det också.

Annars är det inte så mycket nytt som hänt. Vi skulle egentligen på kalas hos kusin i malmö ikväll, men både Pappa och syster är sjuka. Lite jobbigt eftersom jag verkligen inte kan bli smittad just nu, med tanke på praktiken och så.

Och by the way, fan vad jag saknar Pau!!! Inte längesen jag träffade henne egentligen men eftersom vi umgås så mycket så känns det direkt när vi inte träffats på nån dag. Du är verkligen min själsfrende ;) Massa kärlek till dig.

Nej nu får jag väl göra något vettigt? ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: Pau

hihi så söt du är Jenny :D Saknar dig med, tyvärr så har jag haft lite och göra denna veckan men vi ska ju vara på lördag och dansa dansa dansa :D Älsakr dig my girl ;) Kyss Paaauuuu;D

2008-02-12 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0